Avatar billede nadelca Nybegynder
05. marts 2009 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette nyhedsbrev direkte i outlook

God morgen,

Jeg sidder og skal sende et nyhedsbrev ud i outlook.

Jeg har lavet en PDF fil af det og ville gerne integrere det direkte i min email, således at folk ser direkte på nyhedsbrevet når de åbner mailen.

Hvordan gør jeg det? Kan jeg lave en JPG fil af det og sætte ind som baggrund i mailen eller???

Skal gerne sendes ud idag. Hælp søges!

Mvh
Nadelca
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
05. marts 2009 - 11:42 #1
Hvilken version af Outlook benytter du?
Avatar billede nadelca Nybegynder
05. marts 2009 - 11:59 #2
2003. Der står yderligere "En del af Microsoft office Professional Edition 2003"
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
11. marts 2009 - 09:58 #3
Beklager det sene svar.
I Outlook 2003 er det ikke muligt at oprette mails i HTML format og dermed tvinge visningen af en pdf fil igennem.
Ved faktisk ikke om det overhovedet er muligt i andre mailprogrammer.
Typisk udsendes nyhedsbreve som html mails, dette kan du gøre i bl.a. Outlook Express.
Avatar billede nadelca Nybegynder
07. april 2009 - 09:19 #4
ok, tak for svaret. Hvad vil være fair at give dig i point?