Avatar billede thimp Nybegynder
05. marts 2009 - 11:37 Der er 1 løsning

nye/flere RAM til Macbook (late 2008) - erfaringer

Hej

Jeg har i min søgning efter RAM til min nyligt indkøbte Macbook (late 2008) stødt på flere brugere med uheldige erfaringer  mht. opgradering af RAM til 4GB fra 2GB (eks. vil den ikke gå i dvale efter opgradering og andre ting).

Jeg vil derfor høre om der er nogen som har erfaring med RAM blokke (2x2GB) som de har haft held til at installere uden efterfølgende problemer. Jeg vil nemlig gerne forsøge, at "sikre" mig at dem jeg køber virker korrekt. Et link vil være herligt.

Jeg har via Kingstons hjemmeside søgt og fundet frem til deres bud, men vil gerne høre om der er andre/bedre muligheder.

Venligst
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
25. marts 2009 - 14:10 #1
du har gjort det rigtige ved at vælge
KTA-MB1066K2/4G fra kingston, de ram er specielt til apple maskiner.
Andre ram kan også fungere, men det er ikke noget der er sikkert.

mht de problemer folk har oplevet, så skal det siges at apple har udgivet ny firmware i dec månede til alle maskinerne, som fixer forskellige fejl.