Avatar billede m1270 Nybegynder
05. marts 2009 - 08:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til strømforsyning

Hej, jeg skal købe et nyt grafikkort og indtil videre skal det være http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=458240&Specs=true , men for at bruge det skal jeg også have ny strømforsyning, og der er jeg blevet foreslået at købe http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=397210&Specs=true , men syntes selv at 700 kr. er ret meget bare for en strømforsyning, så er det muligt at nogen kan finde en anden strømforsyning som jeg kan bruge til lidt mindre penge? Den skal helst ikke larme alt for meget..
Avatar billede justrace Novice
05. marts 2009 - 10:31 #1
Strømforsyninger koster som hovedregel 1 kr. pr Watt. Du skal ikke regne med de store udsving, men billig = dyr i El, og de lidt dyrere er både billigere i drift, men også lang mere stabile til pludselige ændringer og larmer også typisk en del mindre.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2009 - 10:58 #2
Køb bare den strømforsyning, det er noget af det bedste du kan få fat i, du skal bare sørge for at de stik der sidder på PSUen passer til din komputer.