Avatar billede morkaj Nybegynder
05. marts 2009 - 06:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Remote Logon - Hvad skal jeg bruge

Hej

Jeg har en Win 2003 server / 2008 server kørende og jeg ville gerne have muligheden for at logge på uanset hvor jeg er.

Dette kan gøres via fjernskrivebord som admin, men jeg ville gerne have at ungerne kunne gøre det som deres normale brugere med deres normale adgange (3 brugere). (drev/exchange m.v.)

Hvad skal der anvendes? Har tidligere gjort det med den noget antikvereret zyxel-router og deres vpn-klienter, men har ikke denne router mere og kan sandt at sige ikke huske hvordan.

Lydhør overfor forslag. Der må gerne være et vist mål af sikkerhed i forslaget.

MVH
M
Avatar billede morkaj Nybegynder
18. marts 2009 - 19:02 #1
Kunne man håbe på lidt meddelsomhed?

MVh
Morten
Avatar billede morkaj Nybegynder
07. december 2015 - 15:51 #2
+