Avatar billede mcphreak Nybegynder
04. juli 2001 - 14:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forskellige margener igennem en donkumentskabelon

Jeg er ved at lave nogle skabeloner, så første side har en bestemt bargen, og resten af dokimentet skal have andre margener. Kan dette indbygges i en officetemplate?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
04. juli 2001 - 14:23 #1
Når du skal lave forskellige margener i et dokument/skabelon, skal du indsætte en ny sektion.
Vælg Indsæt, Sideskift mm. og vælg fx. Fortsat
Avatar billede mcphreak Nybegynder
04. juli 2001 - 14:26 #2
Nej kan det ikke laves uden sektionsskift. Det er at de skal bruge det som brevpapir, og jeg vil gerne have at det automatisk er side 2 og fremefter som bruger specielle margener
04. juli 2001 - 14:32 #3
mcphreak>>> Du har jo selv givet svaret - ikke uden sektionsskift.
Avatar billede jimse Nybegynder
04. juli 2001 - 14:32 #4
Når skabelonen åbnes - er der så kun side 1, eller er side 2 allerede etableret?
Avatar billede mcphreak Nybegynder
04. juli 2001 - 14:33 #5
Når skabelonen åbnes skal det kun være side 1 som vises.
04. juli 2001 - 14:40 #6
Jeg mener lige, at jeg kan huske noget ligende, hvor der skulle være forskellige logo\'er i headeren på side 1 og 2, som jeg lavede for 2-3 år siden. Smid mig lige en mail flemse@post3.tele.dk, så jeg husker det i morgen, hvis ikke du får det løst! Jeg logger af nu.
Avatar billede mcphreak Nybegynder
04. juli 2001 - 14:41 #7
Forskellige headere er nemt nok, det er der en funktion som hedder, det er mere det med forskellioge dokumentlayout, som er problemet
Avatar billede mcphreak Nybegynder
04. juli 2001 - 14:54 #8
Klaret, det er at man skal sætte sidemargenerne for et bestemt tekstområde og sige at sektionsskiftet er fortsat (Altså ikke fastsat til enkelte sider)
04. juli 2001 - 16:04 #9
Godt set - det er en husker værd.