Avatar billede daffey Nybegynder
04. marts 2009 - 21:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har et logo på en pdf fil som er blåt

Hvordan får jeg lavet en hvid udgave og en sort udgave af dette uden at det bliver pixelleret. har PS C3
Avatar billede torbendamgaard Nybegynder
04. marts 2009 - 22:49 #1
Hej Daffey

1)Brug Photoshop Magic Wand Tool - sæt "tolerance" til ca 30 (plus/minus) - hold shift nede, så du kan markere flere områder + og få indfanget dit logo
2)Shift + F5 og fyld med farven / forgrund/baggrund...

Alternativt, send pdf til mig!!!
torben (a) perdamgaard.dk

Mvh Torben
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
04. marts 2009 - 23:30 #2
Hey Daffey

Alt efter hvordan pdf'en er lavet, så kan man via illustrator hive logoet ud som ren vektor og så vil du undgå alt hvad som hedder pixelering og kan kan gøre det. Hvis det er et simpelt logo, kan du også nemt rentegne det i Photoshop vha. dit pen tool. Her bliver det også til et vektor format.

Evt. kan du også blot sende pdf'en til mig - tager kun få minutter, at fikse. Mailen hedder mail@letitbeknown.dk

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede daffey Nybegynder
05. marts 2009 - 09:25 #3
Tak for svarene. Jeg brugte første metode i PS og mange tak til jer begge for tilbuddet om at fixe det.

Hygge!