Avatar billede pc1968 Nybegynder
04. marts 2009 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal klikke flere gange på programmerne i procenslinjen

Hej

Jeg har et problem med mine åbner programmer, som ligger nede i proceslinjen.
Når jeg vil skifte mellem mine programmer bliver jeg nødt til at trykke 3 gange på programmet nede i proceslinien for at den skrifter til et af de andre programmer som jeg har åben.

Hvad skyldes det og er der nogen som har en løsning på mit problem. Det tager for lang tid at skulle trykke så mange gange, da jeg bruger som regel altid har omkring 4 åbne på samme tid.

På forhånd tak.

PC1968
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2009 - 15:35 #1
lyder godtnok mærkeligt. Og du har ikke problemer med at klikke på andre ting? tænkte bare på om det kunne være din mus den var gal med.

hmm.

Hvis det er noget der er sket fornyeligt måske i forbindelse med at du har installeret et program eller noget kan du jo prøve en system restore.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
11. marts 2009 - 10:10 #2
Det er ikke musen, den er gal med, det tjekkede jeg selvfølgelig og jeg har ikke lige installeret et ny proram, så det er heller ikke det der grunden, men det gør det lidt mere besværligt og langsomligt at arbejde på den måde.

Er der andre som har et bud.

På forhånd tak.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:42 #3
Jeg lukker denne tråd, har fået ny pc, så nu har jeg ikke problemet mere.