Avatar billede signing Nybegynder
04. marts 2009 - 10:48 Der er 1 kommentar

Parse RSS indhold ind i HTML content.

Goddag.

Jeg har kigget rundt på nettet og fundet nogle
forskellige PHP løsninger på at få RSS feed indhold ind
på et html content, men ingen af delene har vidst sig tilfredstillene i forhold til hvad jeg gik efter.

Jeg leder efter en løsning så det jeg skriver i mit RSS feed
vil automatisk blive opdateret på min hjemmeside. Og i de
aggregators hvor mit RSSfeed er tilmeldt.

Der er jo ingen grund til at skrive nyheden på hjemmesiden og DEREFTER skrive det i RSS feedet/xml filen.

Er der nogen der har erfaring med en løsning som HOLDER?
Jeg kender både til php og javascript og xml. Men jeg
ved ikke hvilken løsning der er mest korrekt til det jeg vil lave.

Nogen med større erfaring end jeg på dette områder?
Avatar billede tcp Nybegynder
08. marts 2009 - 11:19 #1
Du skal lave din rss fil ud fra indholdet på din hjemmeside.

fx hvis indholdet på din hjemmeside ligger i en database skal du lave din rss fil med indholdet af databasen....