Avatar billede 85K Nybegynder
03. marts 2009 - 22:21 Der er 3 kommentarer

Input felt med sikkerhedeskode

Hejsa igen..
Jeg er i fuld gang med, at rette i et nyhedssystem jeg har hentet fra nettet men problemet er, at i dsse spam tider ville jeg gerne have noget sikkerhed på kommentar delen.

Jeg ved fra tidligere, at det er muligt at lave et simpelt regne stykke (feks 2+2) også hvis man skriver det rigtig resultat (4) så vil beskeden blevet tilføjet...

Det skal ikke være af billeder eller noget bare input felt med det så kan jeg selv skrive regne stykket ved siden af manuelt ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2009 - 00:58 #1
Og spørgsmålet er ?
Avatar billede dmy Nybegynder
04. marts 2009 - 08:41 #2
Jeg har selv lavet mit eget nyhedssystem, fordi jeg havde samme problem.

Du skal så selv style det, og indsætte det i sit eget design.

Men hvis du vil have det så hent det her
http://www.dianamy.dk/scripts/Nyhedssystemet_dmy.zip

Ellers kan du selv nuppe delen med kommentarer samt vertifikationskoden.
Avatar billede dmy Nybegynder
04. marts 2009 - 08:42 #3
Hov.. du kan lige lure det af her, men der er ikke den vilde styling på.

http://www.dianamy.dk/nyhedssystemet/index.php