Avatar billede devus Nybegynder
03. marts 2009 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Casemodding - Hjælp

Hej derude, jeg skal til at lave et dejligt projekt, jeg leger lidt med tanken om at lave mit eget kabinet af evt. plexiglas, da jeg har erfaret kan det godt lade sig gøre at få ned i den lokale byggehandel og købe sit plexiglas der, men dog mangler jeg stadig en del, jeg skal have en "dremler" mener jeg den hedder, den regner jeg også med at købe i min byggehandel, men hvordan skal jeg skære i min plexiglas for at få den bedst mulige kant, og det bedste look? og er der evt. nogle der har forslag til andre værktøjer jeg skal bruge? eller ide'er! så smid dem! (: giver 60 point til de bedste svar ..
Avatar billede redhot Praktikant
03. marts 2009 - 20:10 #1
bare husk maler tape inden du går igang med at save/skære i det ;) men kan også bruge en stik sav :)
Avatar billede devus Nybegynder
03. marts 2009 - 20:23 #2
nogle der kender et godt program til at tenge i ? (: altså mit " kabinet"
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2009 - 20:30 #3
Avatar billede devus Nybegynder
11. juni 2009 - 11:00 #4
lukket