Avatar billede madbull Nybegynder
03. marts 2009 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Halv prof-printer

Hej!

Jeg skal købe en god printer, der kan bruges til at printe plakater, flyers mv., gerne i god kvalitet men også til en fornuftig pris.

Nogen der kan guide mig på området?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. marts 2009 - 13:25 #1
Økonomi? - hvad vil du betale..

Format? - Hvilken størrelse skal der printes i...

Farve? - eller sort/hvid

Blæk? - eller laser

Netværksopkoblet?  eller USB eller parallel...

Prøv at skrive lidt mere om, hvad du forventer den skal kunne.
Avatar billede madbull Nybegynder
03. marts 2009 - 14:45 #2
0-20.000 ca.

Der skal gerne kunne printes i A3, hvis muligt også A2.

Farve

Blæk/Laser? Det billigste, medmindre der er meget stor forskel på kvaliteten?

Meget gerne netværksopkoblet.

Den skal bruges til at printe plakater, menukort, flyers mv. for et par cafeer
Avatar billede madbull Nybegynder
26. marts 2009 - 17:49 #3
lukker
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. marts 2009 - 18:18 #4
Ja - beklager jeg ikke er vendt tilbage - jeg har lidt for travlt på arbejdet i øjeblikket til at gå i detaljer :-)