Avatar billede rasm_ar Nybegynder
02. marts 2009 - 17:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Internet Explore 7

Jeg har en HP stationær, og anvendte tidligere IP, men gik så over til Google Chrome, som fungerer perfekt. Det gør IP imidlertid ikke. Når jeg søger får jeg følgende besked "I E cannot display the webpage" Jeg må indrømme, at jeg en overgang forsøgte at få downloadet IP8 uden held, derfor forsøgte jeg at lave en systemgendannelse fra før mit forsøg. Dette bevirkede så, at Update har en opdatering, som ikke kan implementeres.
Opdateringen ser sådan ud." Microsoft. NET Framework 3.5 SP1.  og 3.5 Famely Update (KB951847)x86"
Teoretisk kører jeg fint med Google, men det ovennævnte piner mig.
02. marts 2009 - 19:11 #1
Du mener vel IE (Internet Explorer) *S* ?

Win98, W2000, XP, Vista, ... , ?

Nævnte opdatering ka' jeg heller ikke få på ... (XP)
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
02. marts 2009 - 19:50 #2
Ja det er internet Explorer. S er en forkortelse for servicepakke. Jeg bruger XP.
02. marts 2009 - 20:24 #3
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP

-------

Eller nogle af de andre funktioner i dette universal fix program ...
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
02. marts 2009 - 20:41 #4
Jeg prøvede dit forslag, men desværre uden resultat. Er der andre funktioner du vil anbefale?
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
03. marts 2009 - 12:57 #5
Er der ingen hjælp at hente derude? Kan man slette hele IE 7 og geninstallere? I kontrolpanel kan jeg ikke finde IE 7.
07. marts 2009 - 16:18 #6
... kontrolpanel -> [Tilføj/Fjern programmer] listen ???
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
09. marts 2009 - 19:25 #7
Der er ikke en "linie" med Internet Explorer, kun flere linier med opdateringer. E.eks så består google Chrome kun af een linie.
PS har været borte hele week-enden.
Ligeledes er der opdateringer til mit system. KB967715 når jeg har logget ind. Jeg har prøvet at downloade "din" Deal-a-fix, men det kan jeg ikke efter, at jeg har lavet en systemgendannelse til en dato, hvor jeg kan huske, at mit system fungerede.
Jeg må erkende, at mine EDB-evner nok ikke rækker til det, som jeg har været igang med.
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
21. marts 2009 - 21:21 #8
Tak til karise_larry for udvist interesse i at hjælpe mig, men jeg traf den svære beslutning at omformatere.
21. marts 2009 - 21:29 #9
PS: Bemærk at IE8 DK er udgivet i disse dage -> www.microsoft.com/ie8
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
21. marts 2009 - 21:29 #10
Jeg var desværre lidt for hurtig på aftrækkeren. Automatisk opdatering viser hele tiden, at der er "opdatering til Windows XP (KB967715)", også selvom systemet lige har opdateret. Er der en ekspert, som kan hjælpe, så er der points
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
21. marts 2009 - 22:49 #11
Mange tak. Nu er IE8 downloadet og på plads, men opdateringen er der desværre endnu. Vil IE8 blive ustabil, hvis og når KB967715 bliver opdateret, som jo finder sted, når jeg lukker for PC`eren.
Avatar billede arkil Nybegynder
23. marts 2009 - 11:04 #12
Hvis du ikke har brug for at deaktivere "Autorun" (Det har du nok ikke) så sæt "Update" til ikke at vise den opdatering.

Du kan læse her.
Hvis du vil deaktivere Autorun-faciliteterne, skal du installere følgende opdateringer:

http://support.microsoft.com/?kbid=967715

PS.: Hvis du installerer den kan den fjernes fra Tilføj/fjern programmer igen.

Du kan blive fri for den besked sådan >
Start > alle programmer > Windows Update > Brugerdefineret > Fjern flueben ved den opdatering >
sæt flueben ved > Vis ikke denne opdatering igen.

Ny hører du ikke mere fra den.
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
23. marts 2009 - 22:26 #13
Nu er dette også på plads, men et nyt er kommet til. Når jeg starter computeren, og den er færdig med at indlæse mine programmer, kommer der to beskeder, som skriver, at jeg skal indsætte disk. "Indsæt CD rom hp cd", samt den anden med beskeden PDL_COMMON. Jeg har indtil videre annulleret begge, idet jeg ikke er i besiddelse af disse disks. Jeg ved, at jeg nok har udviddet mit første spørgsmål, men jeg forsøger alligevel.
Avatar billede arkil Nybegynder
24. marts 2009 - 14:12 #14
Det kunne tyde på du har en HP printer - hvis det er korrekt så installer softwaren til  den igen.
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
25. marts 2009 - 12:38 #15
Mange tak til arkil. Jeg vil gerne kvittere med points, men er det sådan, at jeg kan dele de 100 i to lige store dele, idet karise_larry også fortjener en erkendelse?
25. marts 2009 - 12:51 #16
Ping...
(Deles mellem flere ...)
26. marts 2009 - 06:26 #17
Hvad blev iøvrigt pointen ?
Hvem skulle ellers have haft point ?
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
26. marts 2009 - 08:33 #18
Arkil skulle have haft halvdelen altså 50 points. Har du fået hele puljen? så er det i orden, men hvordan får jeg nu overført de lovede points til Arkil?
Avatar billede arkil Nybegynder
30. marts 2009 - 18:00 #19
Det er OK - jeg går ikke  så højt op i point.