Avatar billede mortenandersen Nybegynder
02. marts 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Packard Bell IMEDA 5565. Hvilke ram passer?

Som overskriften så fint formulerer.

<b>En packard bell imedia 5565
ATI bundkort med 4 ram-blokke</b>.

Der sidder ikke ram i computeren i forvejen så kan <u>IKKE</u> starte den op.

Går ud fra det enten er <b>DDR SDRAM</b> eller <b>DDR2 RAM</b> der skal sidde i den. men vil jo gerne være helt sikker hvilken slags der passer, før jeg bruger penge på det.

På forhånd tak for hjælpen.

Morten Andersen
Avatar billede darrich Novice
03. marts 2009 - 09:49 #1
Avatar billede darrich Novice
03. marts 2009 - 09:49 #2
Og et svar :o)
Avatar billede mortenandersen Nybegynder
03. marts 2009 - 12:32 #3
skulle naturligvis have nævnt det før... men HAR prøvet den side. og der sker ikke noget på siden når jeg trykker serienummeret ind.