Avatar billede biggs Nybegynder
17. december 1999 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jet VBA fejl

Hvad betyder denne fejl. Jeg får den når mit progrm er compilet:

The Jet VBA file (VBAJET.dll for 16-bit versions, or VBAJET32.dll for 32-bit
versions) failed to initialize when called. Try reinstalling the application
that vreturned the error.
Avatar billede eksperten Nybegynder
19. december 1999 - 20:02 #1
Jeg har fundet en løsning på problemet, men der er flere muligheder.
Derfor har jeg vedhæftet sitet.(åben løsning.htm).

Mvh. Troels.
Avatar billede eksperten Nybegynder
19. december 1999 - 20:04 #2
Sorry.
Glemte at man ikke kan vedhæfte filer, så du bliver nød til at tage siden online, på adressen: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q192/9/34.asp
God fonøjelse, mvh. Troels.
Avatar billede januskh Nybegynder
20. december 1999 - 08:33 #3
2 ting som kan være i vejen. Der kan have været et problem, da DCOM95.EXE blev installeret eller MDAC_TYP.EXE

Prøv at geninstallere dem.

De kan downloades på microsofts hjemmeside. Links kan rekvireres...

Januskh
Avatar billede biggs Nybegynder
27. december 1999 - 13:11 #4
Jeg har gjort følgnede: installeret VB6 og brugt en anden metode. Den virkede med det samme.

Jeg har afvist begge svar, da jeg ikke benytter dem.
Avatar billede eksperten Nybegynder
27. december 1999 - 21:12 #5
Hvad var det for en anden metode ( jeg har nemlig prøvet lidt af det samme.

mvh. Troels.