Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. juli 2001 - 08:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kalender problemer

Platform:
Notes vers. 5.06a DK

Har et problem på samtlige af vores Notes klienter:

Når du er i kalenderen og vælger udskriv, måned-oversigt, viser den i overskriften Juli ÅÅÅÅ, istedet
for Juli 2001.
Hvis jeg vælger ugeoversigt eller andet kommer overskirften korrekt ud, altså juli 2001....

Håber en kan hjælpe, da det er et irriterende prblem.

Takker

Avatar billede jjj Nybegynder
04. juli 2001 - 08:51 #1
jeg ville se på mail50.ntf filen, for det er den, der er skabelon for mailboxene. Hvis den laver det samme problem ville jeg tage mail50.ntf fra ver. 5.08 og overskrive denne her, og derefter udføre en replace design.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. juli 2001 - 11:29 #2
Har desværre ikke vers. 5.08 yet :-(
05. juli 2001 - 16:54 #3
Hej,
Jeg har den danske mail-template fra version 5.0.7a og det ser ud til at fejlen er rettet i den !
Jeg vil gerne sende dig den template - hvad er din e-mail adresse ?

Hilsen Jeppe
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. juli 2001 - 10:58 #4
Ja, tak. meget gerne.
tj@ao-dam.dk
Avatar billede andersqp Nybegynder
13. juli 2001 - 19:49 #5
Hej Jeppe !

Må jeg få den danske mailtemplate til ver. 5.07a også ?? Jeg kører på en ver. 5.05 men har lidt småproblemer i den også, og har ellers kun en engelsk 5.07 ??

På forhånd tak !
Anders Quist
Anders@bygdata.dk
14. juli 2001 - 00:14 #6
Selvfølgelig kan du det ! Hermed sendt !