Avatar billede den-evil Nybegynder
26. februar 2009 - 10:00 Der er 2 kommentarer

Navn til virksomhed`...

Da jeg efterhånden har så mange freelance webdesign opgaver, så tænkte jeg nu at jeg vil springe ud i at starte et firma op - kan bare ikke komme frem til et navn...

Det skal siges det bliver et Designbureau, ikke et webbureau

Jeg vil gerne have det skal signalere:
- Skil dig ud fra mængden
- Eksklusivitet
- Kreativitet
- Nyskabende Webdesign
- Innovativ

Jeg er ikke interesseret i folk der ønsker at kritisere, eller synes det er dumt jeg spørger folk til råds om ideér - Det er ikke derfor jeg har oprettet opslaget....

Jeg havde selv tænkt på navne som:
exclusiv
Reborn
ekstra
Alfa Omega

Anyway, håber på at høre lidt ideer....
Avatar billede superanden Nybegynder
26. februar 2009 - 10:16 #1
Fine navne du er kommet på bare en hage, de er alle tager ;-)

Du skal tjekke www.cvr.dk og søge på firmanavn og være sikker  på andre virksomheder ikke hedder det samme.
Avatar billede victor22 Nybegynder
28. februar 2009 - 01:54 #2
Innovativ Design

Jeg kunne tænke et navn som InnDesign??