Avatar billede janhorse Nybegynder
25. februar 2009 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problem med ny mus.

Jeg sidder med min nabos bærbar og skal installere en mus.

Dvs jeg har prøvet med 2 forskellige mus.

(Den ene mus kræver ikke software. Har prøvet at installere den på min egen pc uden problemer)

Naboens pc kommer hver gang op med en system 32 fejl

og fortæller at den ikke kan finde nedenstående dll

lgdvnjwu.dll

det kan jeg så heller ikke nogen steder. Jeg har nærlæst bogstaverne 5 gange.

Til den anden mus, har jeg prøvet at downloade software, det kunne ikke lade sig gøre.

Er der nogen der har en ide om, hvad der kan være galt.
Avatar billede Vezul Nybegynder
25. februar 2009 - 21:15 #1
Hvilket styresystem bruges der på bærbaren? Hvis det er Windows XP burde den kunne køre musen uden problemer, da den bruge plug-play-drivere...
Avatar billede janhorse Nybegynder
25. februar 2009 - 21:44 #2
Det er en Fujitzu AMILO L7300 med XP.

Det der undrer mig er at der åbenbart ikke eksisterer den omtalte dll. Den er googlet og søgt på diverse seites.
Avatar billede Vezul Nybegynder
25. februar 2009 - 22:02 #3
Hmm, hvis du har en windows xp cd (ikke en boot) så prøv at smide den i og lav et systemtjek. Tyder på at der mangler et eller andet til systemet.

Prøv evt. at tjekke: http://www.updatexp.com/scannow-sfc.html
Avatar billede janhorse Nybegynder
25. februar 2009 - 23:22 #4
Tak det prøver jeg.
Avatar billede Vezul Nybegynder
25. februar 2009 - 23:27 #5
Ingen point?:/