Avatar billede dejligeanders Novice
25. februar 2009 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan flytter jeg mit iTunes til ny computer?

Hej Eksperter.

Hvis man har fået ny computer og gerne  vil have sit iTunes inkl. spillelister m.m. med over på den nye computer, er der så noget man kan gøre? Hvad?

Hvis jeg installerer iTunes på den nye computer skal jeg for det først lægge alt musikken ind igen. Derudover skal jeg oprette alle spillelister igen. Det er irriterende. Så håber der er nogen der ved hvordan man kan lægge det over så det fungere som på den gamle computer!!!
Avatar billede freddie_dk Nybegynder
25. februar 2009 - 18:20 #1
Filer -> Bibliotek -> Sikkerhedskopier til disk....

Plingelingeling ;)
Avatar billede Vezul Nybegynder
25. februar 2009 - 20:02 #2
Playlist og hvilke filer du har importeret til dir iTunes gemmes i filen iTunes Music Library.xml, filen findes i Musik\iTunes. Der ligger også nogle andre filer, men ved ikke lige om de har noget at gøre med playlists.

Håber det hjælper ;)
Avatar billede dejligeanders Novice
26. februar 2009 - 13:20 #3
Tak, det virker:)
Avatar billede vind Nybegynder
04. marts 2009 - 21:31 #4
Smart! Jeg er selv i gang med at formatere min computer, og jeg er interesseret i at høre, hvad du gjorde? For umiddelbart er det bøvlet at brænde det på en dvd?