Avatar billede soulfly20 Nybegynder
04. juli 2001 - 01:30 Der er 16 kommentarer

Diablo 2

Nu har jeg haft Diablo 2 i et års tid og har lige købt Expansion men Diablo 2 har altid kørt sløvt (choppy) på min computer. Jeg har opdateret alle mine drivere og lukkede de programmer ned som kører i baggrunden og lige meget hjælper det. Jeg har også defragmenteret min HD og det burde vel ikke være det store problem at spille diablo 2 med en rimlig fart når Quake3, Half-Life og Black & White køre fint på min computer. Jeg har også spillet i 2D mode så det er heller ikke mit grafikkort... og jeg har også kørt den sidst patch de udgav (1.08)..

Det er ret skørt og jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig..

Jeg prøvede også at måle frameraten (fps) den var 24 da min figur stod stille og da jeg ville ha\' ham til at gå, gik den ned på 6...4...0..6..14 osv.. Det er ret lavt tror jeg..
Avatar billede plexx Nybegynder
04. juli 2001 - 01:33 #1
ja det er ret lavt
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
04. juli 2001 - 01:57 #2
Min maskine har også lidt problemer med det nogle gange, og det er altså en p2 350 mhz, 394 mb ram (nej , jeg gider ikke lukke mine programmer) og et GeForce2 Pro 64 mb ddr grafikkort.... så den enste effektive kur, er at opgradere hele svineriet!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
04. juli 2001 - 01:57 #3
Et andet trick er også at lade være med at have mappen på!
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. juli 2001 - 02:21 #4
prøv at læse din troubleshooting guide igennem i bogen der følger med. Der står der så vidt jeg husker noget om at det kan skyldet med cd-rom drevet, hvis det ikke kan følge med. (noget i den stil men prøv at læs det igennem engang)

(Har du installeret spillet FULDT)? eller skal du nok prøve det!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
04. juli 2001 - 02:27 #5
zyphon > har også samme probs, dog ikke i samme slemme grad som soulfly, og jeg har en 50x drev :-)
Avatar billede soulfly20 Nybegynder
04. juli 2001 - 02:41 #6
Ja jeg har installeret spillet fuldt og jeg har lige købt et 52x CD-rom drev så det kan ikke være problemet.

til wizprod.com : Hehe.. Ok, jeg opgradere lige min computer så jeg kan spille Diablo 2. Så tror heller jeg vil købe nogen flere øl :)
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
04. juli 2001 - 02:46 #7
*GGGG* så kan man også vende den: Lad vær\' med at spille D2! (selvom det ville være meget sørgeligt!)
Avatar billede soulfly20 Nybegynder
04. juli 2001 - 11:05 #8
Nu har jeg sat den op til 150 point. Kom så, I kan godt :)
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
04. juli 2001 - 12:01 #9
Hvis jeg var dig ville jeg nok søge lidt tweak hjælp ude på battle.net! De har nogle kanon guides til alt D2 relateret
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. juli 2001 - 13:17 #10
Jo det skyldes ikke hastigheden på dit cd-rom drev!!

Prøv at slå noget fra der hedder \"Streaming Music\" Eller noget i den stil inde i Sound Options....
(ved sq ikke lige om de virker, men man kan altid prøve, det er et vildt skyd nemlig) =)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. juli 2001 - 19:58 #11
hvis du kopierer alle mpq filer fra cden ind i selve diablo2 mappen så loader den ikke på cden(men cden skal stadig sidde i drevet) det plejer at virke ved mig
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
01. september 2001 - 17:13 #12
Prøv at kør video testen igen........og vælg så den anden mode (tror det er directX Draw). Det virkede ved mig !
Avatar billede rasta Nybegynder
10. september 2001 - 10:38 #13
hvor mange mhz kører du?
hvor mange ram?

/rasta
Avatar billede rasta Nybegynder
10. september 2001 - 10:40 #14
Det kan være du er nødt til at udskifte lortet...
(computeren)
Det plejer faktisk at virke...
Det kan også være at der er noget galt med dit styresystem? hvilket windows kører du?
Avatar billede rasta Nybegynder
10. september 2001 - 10:41 #15
Det kunne også være at du skal have en nedkøler ind i kassen...
overophedning kan skabe problemer...
Avatar billede rasta Nybegynder
27. september 2001 - 22:23 #16
Jeg gentager: hvor mange RAM har du? hvor mange mHz???  har du en nedkøler i kassen? (harddisken)