Avatar billede barry Nybegynder
25. februar 2009 - 08:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mærkelige tegn i outlook - knappen sprog mangler i kontrolpanelet

Hejsa.

Der er gået ged i min outlook 2003. Når jeg sender en mail kommer den frem til modtageren enten som spørgsmålstegn, kinesiske tegn eller som Windingslignende bogstaver. Når jeg skriver mails er det ikke et problem, men så snart de bliver sendt bliver de lavet om til mærkelige tegn. I min sendte post mappe er det også mærkelige tegn.

Jeg kører xp, service pack 3.

Det eneste jeg kan finde på Microsofts hjemmeside er følgende: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA012079601030.aspx

Men når jeg går ind på kontrolpanelet har jeg slet ikke knappen sprog længere???

Meget mystisk... HJÆLP!
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. februar 2009 - 22:02 #1
Det er lidt mærkeligt det her. Du er den 3. eller 4. i løbet af kort tid med det samme problem.
Jeg ville foreslå, at du kørte en reparation af din officeinstallation fra CDén. Når du starter installationen op, får du mulighed for at reparere din eksisterende installation.

/ptj_11
Avatar billede barry Nybegynder
27. februar 2009 - 10:06 #2
Hey.

Jeg har kørt reperation af både office og windows, men intet hjælper. Til gengæld har jeg fundet ud af at i fejlsikker tilstand er der ikke mærkelige tegn jeg sender afsted... Meget mystisk!!
Avatar billede birkevej4 Nybegynder
28. februar 2009 - 01:51 #3
Hej
Jeg har samme problem og det er opstået samme dag.
Problemet opstod efter jeg havde besvaret en mail indeholdende billeder!
Jeg har fundet ud af at problemet ikke er der når der anvendes Html i stedet for alm. tekst. I stedet har jeg det problem, at ikke alle mail kommer frem til modtageren men forsvinder fra udbakken.
Avatar billede barry Nybegynder
28. februar 2009 - 13:07 #4
Jeg plejer at skrive html men har prøvet at skifte over til både alm. tekst og hvad man ellers kan. Så det virker ikke.
Avatar billede petergoldek Nybegynder
28. februar 2009 - 14:22 #5
Hej.

Jeg har samme problem opstået i samme periode, XP sp3 - Outlook 2007 sp1 med alle opdateringer.
ved I om problemet forsvinder ved geninstallering af office pakken eller xp?
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. februar 2009 - 17:49 #6
Prøv evt. en af de nævnte løsningsforslag fra dette spørsmål.

Kan være, at det kan løse dette problem også.

/ptj_11
Avatar billede barry Nybegynder
04. november 2009 - 10:01 #7
Lukket