Avatar billede kingofthehill Nybegynder
24. februar 2009 - 18:03 Der er 2 kommentarer

vista bøvl

Hej alle. har et problem med administrationen. hver gang jeg installerer noget og genstarter er det væk. har ik nogen admin kode og vista installation cd er ligger i den anden ende af lande. kan sagtens logge på, faktisk kan jeg det hele på den men den går tilbage til udgangspunktet når den bliver genstartet.
udgangspunktet er så de få programmer + lidt spil men det er umuligt for mig at installere og få den til bibeholde data, som om der er sat administrationer på...
er der ik nogen der please kan hjælpe mig...?
på forhånd mange tak
det er så vista. på min super computer
Avatar billede kingofthehill Nybegynder
24. februar 2009 - 18:18 #1
bump
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. februar 2009 - 09:44 #2
Prøv at placere spørgsmålet i den korrekte kategori. Det tror jeg du har mere helt med:

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista/

(husk at lukke dette)