Avatar billede qviim Nybegynder
24. februar 2009 - 17:48 Der er 5 kommentarer

Opgradering fra Vista Home til Home Premium

Halløj!

Jeg har været så uheldig at min computer crashede fuldstændig så jeg var nød til at installere vista igen!

Problemet var bare at jeg ikke havde nogen Home Premium cd da dette var forudinstalleret på min bærbare da jeg fik den!

Jeg har så lånt en almindelig home af en kammerat og installeret som nødløsning!

Er det muligt at opgradere til Premium hvis jeg får fat i den cd?

Har produkt key til Premium.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. februar 2009 - 18:08 #1
Hvilken pc? Der er ofte en recovery partition når cd ikke medfølger. Den er dog måske væk nu du har brugt en anden cd.
Avatar billede qviim Nybegynder
24. februar 2009 - 18:13 #2
Det er en Acer Aspire 5920, har ikke nogen recovery til computeren, den fulgte ikke med!?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. februar 2009 - 18:20 #3
Prøv at trykke ALT+F10 når computeren starter, og vælg "factory settings"
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. februar 2009 - 18:20 #4
Det vil godt nok ikke være upgrade, men reinstallation igen
Avatar billede qviim Nybegynder
25. februar 2009 - 00:34 #5
Jeg har fundet recovery cd'en tror jeg, skal der en reinstallation til eller kan jeg opgradere?