Avatar billede nut Nybegynder
24. februar 2009 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgefelt med javascript koder til asp.net

Er det nemmere at lave et søgefelt, som der er lavet med javascript?

hvis det er, hvordan gør man det så?

jeg har prøvet på at lave et søgefelt, men jeg kan ikke få det til at virke.

håber virkelig, at i kan hjælpe mig, med det.
Avatar billede keysersoze Guru
24. februar 2009 - 14:56 #1
det nemmeste er helt klart et ganske almindeligt input-felt - at bygge javescript på vil kun gøre det mere besværligt. Men hvad skulle dette javascript i det hele taget gøre? Hvad forsøger du at opnå?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 15:00 #2
Måske en suggestion box der dukker op?
Så kan du evt. bruge jQuery's suggestion.

http://plugins.jquery.com/project/suggest
Avatar billede moulde Nybegynder
01. marts 2009 - 21:46 #3
Javascript kan bruges hvis du vil have yderligere funktionalitet.
Såsom suggestions, "watermark", hjælpefunktioner og ajax.

Men som allerede nævnt, er javascript ikke nødvendigt for at få et fungerende søgefelt..
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:47 #4
lukketid?