Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Navision CRM-problem: Ingen system interaktionslogpost

Hejsa. I mit CRM-modul har jeg oprettet en system interaktionsgruppe. Til denne har jeg oprettet en system interaktionsskabelon, der i CRM-opsætningen under interaktioner er knyttet til bl.a. salgsfakturaer.

Når jeg laver en slagsfaktura, burde denne - efter min mening - automatisk blive oprettet som en interaktionslogpost, hvilket bare ikke er tilfældet...

HJÆLP!!!
Avatar billede didb Nybegynder
23. februar 2009 - 16:11 #1
Hej Moo.

Og du har under Interaktion, Opsætning af Interaktionskbl, sat denne kode under Salgsfaktura?

Er det en standard faktura du udskriver, eller er det en tilrettet version?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 18:28 #2
Hej didb.

Ja, jeg har sat denne kode under salgsfaktura. Har prøvet at teste i en standard OG en tilrettet version uden held....
Avatar billede didb Nybegynder
23. februar 2009 - 19:25 #3
Og kunden er tilknyttet en kontakt?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 23:01 #4
Jeps.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 10:25 #5
Skal man gøre noget aktivt, for at få opdateret interaktionslogposter baseret på systemskabeloner?
Avatar billede jo_nav-supp Nybegynder
24. februar 2009 - 20:08 #6
Jeg vil tro du har sat korrekt op, men dokumentet bliver først logført, når du udskriver. Under indstillinger på udskrift er der afkryds til Logfør.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2009 - 08:19 #7
Svaret fra jo_nav-supp løser problemet. Også tak for indsatsen til didb.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester