Avatar billede xtbon Nybegynder
23. februar 2009 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Definer nyt "arbejdsområde" i et regneark

Hej
Jeg har en projektmappe, som indeholder et regneark, hvor det på et tidspunkt var data i til og med række 44657. Nu er dataene slettet, så jeg kun har data i ca. 2500 rækker. Mit problem er, at hvis jeg bruger Ctrl+End, så hopper afmærkningen ned til række 44657, kan man ikke nulstille det, så den kun hopper ned til række 2500?
Avatar billede supertekst Ekspert
23. februar 2009 - 11:50 #1
Har du slettet rækkerne og ikke kun indhold?
Avatar billede xtbon Nybegynder
23. februar 2009 - 12:00 #2
Jeg har kun slettet indholdet. Hvis jeg går ind og marker de rækker op, som ikke længere skal være med i "området" og sletter dem, så markerer Excel bare nye rækker op, svarende til det antal jeg har slettet, når de gamle er slettet og så er de med i området og jeg er tilbage hvor jeg startede.
Avatar billede supertekst Ekspert
23. februar 2009 - 14:21 #3
Rækkerne bibeholdes - men prøv at gemme og åbne igen
Avatar billede xtbon Nybegynder
23. februar 2009 - 14:32 #4
Hold da op. Det vil sige, at det var rigtig det jeg gjorde, men fordi jeg testede det inden jeg gemte og lukkede, så røg jeg tilbage til den sidste celle. Fedt og tak, jeg vidste det måtte være et eller andet simpelt. Smid et svar.
Avatar billede supertekst Ekspert
23. februar 2009 - 15:01 #5
Det får du :-)