Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2009 - 09:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logger ikke ind - Ingen fejlkode

Hej,

Nogen der har prøvet den nyeste Live Messenger 2009 som er den man henter hvis man henter en Messenger idag.

Hvis jeg bevidst skriver mit password forkert så siger den pænt forkert password eller ID, men skriver jeg det rigtigt så vender den blot tilbage til Login screen uden nogen fejl.

Hjæælp, synes jeg har ledt på Google uden held. Nogen der ved hvad løsningen er ?

/Leif
Avatar billede psychopixi Nybegynder
23. februar 2009 - 11:33 #1
Da jeg opdaterede til den nyeste version, gik messenger pludseligt i min firewall - og her gav messenger heller ingen fejlmeddelelse.
Undersøg om messenger bliver blokeret af din firewall - hvis den er, så luk op for adgangen:)
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2009 - 17:27 #2
;) Jeg havde noget NVIDIA ForceWare Access Manager installeret (Anede jeg ikke da det var en nyinstallation) da den var fjernet er alt fryd igen....

Smid et svar
Avatar billede leif Seniormester
25. februar 2009 - 17:11 #3
:) Skal vi lukke ?
Avatar billede leif Seniormester
10. juli 2009 - 12:35 #4
Lukker