Avatar billede tastatur Nybegynder
22. februar 2009 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows mediaplayer plugin og Dr.dk

Hej, Firefox bad mig installere wmp plugin for at kunne se tv i browseren, men der skete er eller andet,..fik vist klikket det forkerte, og nu kommer der ingen billede, kun lyd..

Hvordan starter jeg lissom forfra, eller for fikset problemet?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2009 - 18:01 #1
Prøv at lave en systemgendannelse.....

XP eller Vista?
Avatar billede tastatur Nybegynder
22. februar 2009 - 18:09 #2
Det er Vista..hvad mener du med systemgendannelse?
Avatar billede tastatur Nybegynder
22. februar 2009 - 18:49 #4
Hej Vejmand. Jeg har nu googlet lidt, og det ser ud til at FF3 og Vista ikke har fundet en løsning mht WMP plugin..
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2009 - 19:02 #5
Så skulle du måske prøve med VLC media player.
http://www.videolan.org/vlc/

Følgende er sakset herfra: http://www.eksperten.dk/spm/828382#reply_7093408

"Under instalationen kan du vælge at sætte kryds i "mozilla plugin"
dette vil gøre at hvis du bruger Firefox på en side med en embed windows media player, så vil VLC tage over som plugin på siden, bruger du internet explorer køre det stadig i windows media player. Dette giver dig altså et valg imellem de to Playere, alt efter hvad browser du bruger."
Avatar billede tastatur Nybegynder
22. februar 2009 - 19:08 #6
prøv hør her drenge...jeg fandt sgu ud af det. Jeg er helt sikkert ikke den eneste der har dette problem, MEN

Løsningen er her:

http://www.innews.dk/2007/02/21/windows-media-player-plugin-til-firefox-i-vista/