Avatar billede soeren31 Nybegynder
21. februar 2009 - 21:43 Der er 7 kommentarer

notebook hp pavilion dv6415eo windiws xp driver

Hej .

Min Kærste har en hp 6415eo med vista pre instaleret ,men hun er så træt af windovs vista .så jeg har købt windows xp profesional  til hende og har instaleret xp professional
men  jeg kan bare ikke finde driver til win xp
kan i hjælpe mig.
Evt. Lave en liste med hvad for driver jeg skal bruge link til hvor jeg finder dem evt lave en fil med driverne i ?

tak
Avatar billede PON65 Nybegynder
22. februar 2009 - 10:48 #1
Hent og installer denne fil fra HP hjemmeside:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-59558-1&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&os=228&product=3466547

Når du har installeret programmet følger du bare anvisningerne, den finder selv alle drivere du skal bruge
Avatar billede soeren31 Nybegynder
22. februar 2009 - 14:14 #2
Tak men
Jeg kan ikke oprette forbindelse til internettet når der ingen driver er til netkortet
Avatar billede PON65 Nybegynder
22. februar 2009 - 14:29 #3
Hvordan skriver du så disse meddelser ?
Hvis det er fra en anden computer så hent programmet med den og derefter overfør det med en USB enhed
Avatar billede soeren31 Nybegynder
22. februar 2009 - 15:31 #4
Det er osse det jeg har gjort problemet er bare at den ikke kan gå på nettet den mangler en driver til netkortet vel

jeg starter hp update den siger internet forbindelse kræves den kan ikke connecte hvis den mangler en driver for at få netkortet til at virke

hvad gør jeg  har sat netværksstik til
Avatar billede PON65 Nybegynder
22. februar 2009 - 15:47 #5
Nå ja, du har ret. Prøv at hente "HP Wireless Assistant"

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-48908-1&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&os=228&product=3466547

Den skulle installere driveren til LAN og WLAN, derefter kør "HP Softwareopdatering " igen
Avatar billede PON65 Nybegynder
22. februar 2009 - 16:00 #6
Hej igen

Jeg fandt ud af at det sidste svar fra mig ikke virker.

Du skal hente denne:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=us&swItem=ob-36728-1&jumpid=reg_R1002_USEN

Så vidt jeg kan se er det et Broadcom WLAN Network Adapter der sidder i din HP
Avatar billede soeren31 Nybegynder
22. februar 2009 - 16:36 #7
har nu kørt hp update    den siger der ingen opdateringer er
men det kan ikke passe når jeg ser  i system/hardware ser jeg at der er driver der ikke fungere

video driver chipset etc