Avatar billede kiran Nybegynder
21. februar 2009 - 17:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Photoshop`s "slankekur"

Jeg så i tv hvordan fotografer med noget der lignede et gitter i PS, kunne gøre deres modeller slankere, fjerne deller og tykke kinder. Det kunne jeg lige bruge; men jeg kan ikke finde det. Jeg bruger PS CS2.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2009 - 19:23 #1
Ikke helt det du leder efter, men se denne video, ganske utroligt

http://www.metacafe.com/watch/734962/adobe_photoshop_from_fat_woman_to_thin_woman/
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2009 - 19:27 #2
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2009 - 20:32 #3
Det er et redskab der hedder Liquify (ved ikke om det staves sådan...)
prøv at google det..
Avatar billede kiran Nybegynder
21. februar 2009 - 21:36 #4
Tak for linkene Bufferzone. Du har ret, det var ikke lige det jeg ledte efter. Der er brugt liquify, som ejldk foreslår. Det ligger under filter i PS og er sjovt at arbejde med; men jeg ville gerne om jeg kunne finde det andet værktøj.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
21. februar 2009 - 21:36 #5
Avatar billede kiran Nybegynder
21. februar 2009 - 22:01 #6
lars_pcworld.dk: Du har ret, det kan inspirere, tak for det; men stadig ikke hvad jeg så i TV, og stadig leder efter.
Avatar billede LeifBergJensen Nybegynder
24. februar 2009 - 15:52 #7
Klik menu Edit/Transform/Warp - der er dit gitter :o)
Avatar billede dmy Nybegynder
25. februar 2009 - 13:53 #8
klik filter/liquify
Avatar billede kiran Nybegynder
26. februar 2009 - 23:48 #9
Tak, LeifBergJensen, det var lige hvad jeg søgte. Send et svar så du kan få dine point.
Avatar billede LeifBergJensen Nybegynder
27. februar 2009 - 00:26 #10
Det glæder mig at jeg kunne hjælpe :)