Avatar billede mikaelch Novice
20. februar 2009 - 20:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

søger wordpress ekspert

Nuværende webmaster har disse problemer, efterfølgende skal evt. rettes i teksten på hjemmesiden.

Søges wordpress ekspert til siden http://www.stripdanmark.dk/

Opsætning side i wordpress er tilfredsstillende, er dog flash bookingformularen og kontaktformular der ikke passer ind i designet da disse ryger ind i menu og flash besværlig også søgeoptimering.
Søger en wordpress ekspert til 3 plug ind.

1 kontaktformular i html fuldt ud som på http://www.stripdanmark.dk/  med bare i html.
Bookingformular i html fuldt ud som på http://www.stripdanmark.dk/  med bare i html. Og engelske fuldstændig ens i html.

En nyheds side om StripDanmark, med kalender som det er lavet i Wordpress.

Foregående webmaster har ikke kunne finde ud af lavet så der køre roterende billeder i en wordpress CMS system f.eks. som det er på side senest oploadet billedet ligger på forside kunne evt. kunne i laver så det vises som f.eks., som på siden http://www.stripdenmark.dk

Søgeoptimering tekst rettelser som er sidste proces jeg er desværre rimelige dårlige til at stave er ordblind og nogle gange formulere jeg mig rigtigt dårligt og, er i den grad tekst på siden med booking forpligtelser som er vigtigt at forstå og man forstår show typerne.
Oversættelse dansk til engelsk på siden
Avatar billede hoeks Nybegynder
24. februar 2009 - 14:55 #1
Hej

Jeg kan sagtens lave det for dig til en rimelig pris.

kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk, så kan vi lige få udarbejdet en præcis liste over det du skal have lavet(evt over telefonen), hvorefter jeg så kan give dig en endelig pris på opgaven.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
27. februar 2009 - 12:30 #2
Hej Mikael.

Jeg kan anbefale dig Rasmus Henriksen fra http://www.rhfreelance.dk/

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede mikaelch Novice
01. marts 2009 - 14:23 #3
Jeg kan ikke se i referencer at han har arbejdet med wordpress

Med hvis han har nogle referencer , på projekter der ligner lidt mit lyder det da meget interessant.
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 13:32 #4
Hej Michael...
Jeg kan godt hjælpe dig med at sætte tingene ordentligt op i Wordpress...
Jeg har masser erfaring i Wordpress, er rent faktisk det eneste system jeg arbejder i - så sidder med det til dagligt..
Se gerne referencer her - http://www.mbitcenter.dk/category/referencer

Giv mig gerne et kald på 22 45 4007 eller skriv til mig på "info@mbitcenter.dk"...
jeg har også lige et par spørgsmål inden jeg kan give dig en pris på opgaven...

Mvh Brian Brandt
Avatar billede mikaelch Novice
19. marts 2009 - 23:35 #5
Da webmaster godt kunne lave det sidste ca. med der mangler nogle enkelte tillægs opgaver der ikke var med i tilbuddet.

1 oplod forum wordpress  BBPRESS. forum

Tekst rettelse engelsk dansk

Søgeoptimering

Opsæt tekster så det ser bedre ud.

Oplod wordpress ikke opsæt noget i 100 stk.
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
23. marts 2009 - 08:20 #6
Hej Michael...
Send mig lige en mail på info@mbitcenter.dk og lad mig høre hvor mange siders tekst du gerne vil have sat op...
Så laver jeg et tilbud til dig efterfølgende...

Kan jeg godt hjælpe med BBpress forum... og seo er vi eksperter i :-)

Brian
Avatar billede mikaelch Novice
14. august 2009 - 11:11 #7
Hej brian dit svar var bedste med du lavet det som kommentar så jeg kan ikke give dig point bare skriv igen og jeg Acceptér det som svar
Avatar billede janj6666 Nybegynder
07. april 2011 - 10:10 #8