Avatar billede kujuk Nybegynder
20. februar 2009 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Oprettelse/redigering af annoncer på site

Jeg søger hjælp til følgende:

På min hjemmeside (som er hostet hos https://www.one.com) vil jeg have oprettet en lille annonceafdeling - altså en miniudgave af Den Blå Avis - naturligvis på ingen måder noget sammenligneligt med DBA.

Jeg sælger een bestemt varer (børneartikel), og når kunderne i det ganske land ikke længere har behov for denne, skal de kunne indberette deres annonce gratis på min hjemmeside, så andre har mulighed for at købe den. Alle andre besøgende skal ligeledes kunne se annoncen gratis.

Jeg skal naturligvis have adgangen til at styre dette, og slette evt. useriøse annoncer.

Jeg har selv lavet en sparsom hjemmeside, men har ikke evnerne til at få tilpasset ovennævnte ind på siderne, så du skal får adgangen til min hjemmeside, og skal få det etableret og hjælpe mig lidt i gang.

Jeg vil meget nødigt have nogle løbende månedelige udgifter ved et evt. køb af sådan noget software.

Lad mig få et tilbud og en tidshorisont hvis du er interesseret.
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
20. februar 2009 - 15:13 #1
Hej

Du er velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk - der findes nogle forskellige Open Source systemer der kan dét du efterlyser, så kan vi finde frem til det bedst egnede er det reelt blot at få systemet installeret og opsat klar til dine kunder.

Med venlig hilsen
Johnny
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:37 #2
Hey Kujuk

Send mig en mail på hundahl@hundogco.dk, med lidt mere info. Så kigger vi på det og vender tilbage med tilbud ASAP.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co