Avatar billede jabp Nybegynder
03. juli 2001 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DENNE FEJL ??

Hvorfor får jeg denne fejl, når jeg prøver at se en asp side fra min server:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver]Der opstod en generel fejl. Registreringsnøglen Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x3a8 Thread 0x580 DBC 0x1331944 Jet kan ikke åbnes.

Jeg får ikke fejlen på mit webhotel.

Et andet spørgsmål, er der rigtigt at man kun kan have flere domains host på en win 2000 Professional, men kun på server versionen og derover.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 21:53 #1
jabp>Mener du ikke  \"Et andet spørgsmål, er der rigtigt at man ikke kan have flere domains host på en win 2000 Professional, men kun på server versionen og derover.\"!
Avatar billede jabp Nybegynder
03. juli 2001 - 22:01 #2
JO
Avatar billede double-g Juniormester
03. juli 2001 - 22:13 #3
Avatar billede shai-hulud Nybegynder
06. juli 2001 - 14:52 #4
Svar til ODBC fejlen_
Årsag: brugerkontoen som prøver at se websiden har ikke tilstrækkelige bruger rettigheder.

start regedt32 og gå ind under
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\ODBC, gå op i permissions og lig bruger kontoen til - evt skal du modificere hvilken type adgang ( read, write, delete ).
Avatar billede jabp Nybegynder
22. juli 2001 - 12:10 #5
Det var den fejl som double-g beskrev så han få de 15 point