Avatar billede noerager Nybegynder
19. februar 2009 - 22:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min pc slukker

Hej
Jeg har fået et problem. Min pc slukker af sig selv når den har kørt i nogen timer. Den lukker ikke ned elller noget den slukker bare uanset hvad jeg er lige midt i. Det kan være word eller spil eller andet. Jeg kan så godt genstarte den igen og så kan den køre i nogen timer igen. Har i nogen forslag til hvad det kan være.
19. februar 2009 - 22:35 #1
Avatar billede noerager Nybegynder
19. februar 2009 - 22:42 #2
Jo problemet er bare at der sidder sådan et stykke tape hvorpå der står at hvis det går i stykker så bortfalder garantien og det går i stykker hvis jeg åbner kabinettet.
19. februar 2009 - 23:07 #3
... hvis der stadig er rigtig garanti så retur med 'dyret' !!!
Avatar billede noerager Nybegynder
20. februar 2009 - 00:08 #4
Hvor varme må procesorne blive - ifølge speedfan kører de mellem 57-59 grader er det for meget. Systemet er xp quad core 2,4
Avatar billede noerager Nybegynder
20. februar 2009 - 13:57 #5
Ikke nogen der har yderligere hertil
Avatar billede natrix Nybegynder
21. februar 2009 - 22:54 #6
Dit problem er sikkert varme.
Havde nøjagtigt det samme problem.
Jeg tog blæseren, køleelementet og processoren ud. Rensede hele molevitten med kontaktrens (uden smørelse). Lagde nyt kølepasta på CPU'en, ikke ret meget. Monterede delene igen. Nu kører maskinen som en drøm.
Mvh.
Ole
Alternativt.
Få renset den på PC-værksted.
Avatar billede noerager Nybegynder
22. februar 2009 - 15:09 #7
Det var varme. En ny kraftigere køler har afhjulpet problemet. Hvis I vil have point så lav lige et svar.
Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2009 - 11:40 #8
Tror jeg lukker her