Avatar billede getline.dk Nybegynder
19. februar 2009 - 13:55 Der er 7 kommentarer

Nyt banner/logo

hej alle i dejlige mennesker på EXP.

jeg har et lille problem, jeg mangler et nyt logo til min harball klub.

jeg håber der er en der gidder og hjælpe mig med at lave et fedt et ???? logoet skal "omhandle" hardball/militær/kamp you know what i mean. det skal være et logo hvor man kan se at det er hardball/krig det handler om.

jeg vil meget gerne beholde mit look på det banner der er nu så man skal ligge det oven på det som er der nu.

du kan finde logoet på http://www.ghbk.dk/  logoet hedder sfm_r3_c2  logoet skal være i .jpg

Takker mange gange for hjælpen. håber endnu en gang der er en der er frisk på og hjælpe
Avatar billede getline.dk Nybegynder
19. februar 2009 - 14:09 #1
HOV glemte helt . jeg vil meget gerne ha der står Gribskov Hardball                  i logoet
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. februar 2009 - 15:53 #2
Avatar billede getline.dk Nybegynder
19. februar 2009 - 18:33 #3
det ser okay ud bill men det skal gerne være noget "hardball" på og vil gerne ha at hele loget bliver brugtb bir lavet om.
men godt forsøg
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. februar 2009 - 11:17 #4
så prøver jeg igen. :)
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/864621.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
27. februar 2009 - 00:26 #5
Hey getline!

Hvis du smider mig en mail på letitbeknown.dk, ka jeg godt lave et logo til dig i vektor. Da det er vektor kan du lave logoet lige så stort eller lille du ønsker uden kvalitetstab. Dog kan det først blive engang i næste uge, hvis du kan vente så længe.

Glæder mig til, at høre fra dig!

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
27. februar 2009 - 00:27 #6
der var jeg for hurtig :)

Mailen hed mail@letitbeknown.dk
Avatar billede brethdesign Nybegynder
04. marts 2009 - 20:55 #7
Hej getline

Hvis du endnu ikke har fundet det rigtige logo, vil jeg meget gerne hjælpe dig med et super fedt logo, som passer lige netop til din side, banneret og hardball.

Hvis du skriver en mail til mig på brethdesign@hotmail.com, kan vi helt sikkert finde ud af noget.

Mvh.

Mette Breth Klausen
breth design