Avatar billede sollie Nybegynder
19. februar 2009 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

webhoste til dokumenter.

Jeg leder efter et websted hvor jeg kan ligge nogle dokumenter op.
Situationen er den at jeg kender nogen som gerne vil dele deres dokumenter med andre over internettet, men deres krav for hastigheden ved overførsel er højre end der er muligt for at bruge deres egen internet forbindelse.
Derfor vil jeg høre om nogen kender nogle områder på nettet hvor det ville være muligt at ligge disse dokumenter op til deling.
evt har jeg tænkt på at google kunne bruges til dette, men angående deres dokuments deling har jeg kun set det sådan at man deler med andre gmail brugere og ikke generelt.
Dokumenterne skal siges godt må ses af alle mennesker, der er ikke noget følsomt eller anden form for uønsket matriale i dokumenterne.
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2009 - 12:03 #1
Måske skydrive.live.com
Avatar billede prodoc Nybegynder
19. februar 2009 - 12:10 #2
Jeg ville faktisk anbefale Live Mesh i stedet (www.mesh.com). Det fungerer på samme måde som SkyDrive, men dette program er meget bedre integreret i din computer... Og det kræver ikke at du er online for at kunne se filerne (du skal selvfølgelig være online for at se nye filer men ja you get the point).

Når jeg siger integreret så mener jeg at mesh laver folders på din computer som ligner en lokal mappe, men som faktisk ligger på nettet.. Eller rettere den lokale mappe synkroniserer automatisk/løbende med den virtuelle mappe du har på skyen (skyen er den teknologi man bruger til denne metode).

Prøv det prøv det :)
Avatar billede sollie Nybegynder
19. februar 2009 - 15:39 #3
Ok, tak drenge.
Jeg kigger på disse 2 forslag, jeg vil lige sige at I må vente med tålmodighed til imorgen, med en tilbage melding, på grund af at jeg først kan gennemgå forslagende imorgen med dem jeg skal hjælpe, på grund af at det er folk på mit arbejde.
Men det bliver en af jeres forslag. Tak for hjælpen på forhånd.
:-)
Avatar billede sollie Nybegynder
20. februar 2009 - 09:15 #4
Vi har valgt at gå med skydrive.live.com da det er den der virker nemmest for dem som kommer til at arbejde med det i sidste ende.
Så keysersoze hvis du ligger et svar hvis du vil have point's.
Mange tak for hjælpen begge 2.
:-)
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2009 - 09:32 #5
svar :)