Avatar billede kskov Nybegynder
19. februar 2009 - 11:50 Der er 1 løsning

Error 1402 winword

Kan ikke installere MS Word 2003 (prof), men kan installere alle andre programmer fra Office-pakken.
Får fejl "error 1402" med meddelelse om problemer med tilladelser i regbasen "HKEY-CLASSES-ROOT .... winword.exe > TaskbarExeptionIcon".
Har været inde og kigge på tilladelser i regbasens winword.exe, er ok også som administrator. Mens jeg ikke kan komme til undermappen TaskbarExeptionsIcon.
Kan ikke slette Winword.exe i regbasen.
Bruger Windows XP SP3
Avatar billede kskov Nybegynder
19. februar 2009 - 14:11 #1
Anden tråd under Microsoft Office http://www.eksperten.dk/spm/864614