Avatar billede miria Nybegynder
19. februar 2009 - 11:39 Der er 7 kommentarer

Langsom trådløs forbindelse

Hej

Jeg ved ikke, hvad der er sket, men jeg har i flere år kørt trådløs hjemme uden problemer. Her de sidste dage er der sket noget, jeg ved ikke hvad, men tager det pludselig flere minutter, at åbne en side fra nettet.
Nu har jeg så tilsluttet min pc-er med direkte kabel og har ingen problem med, at åbne sider på nettet.

Hvad kan jeg have begået ??
Avatar billede larsenn Nybegynder
19. februar 2009 - 11:47 #1
Hej

Kan der være nogen der er flyttet til i nærheden med samme sende frekvens på deres trådløse netværk

det kan løses ved at prøve at skifte kanal på dit internet

Mvh.

Kasper Larsen
Avatar billede miria Nybegynder
19. februar 2009 - 12:44 #2
Hvordan gør man det
Avatar billede larsenn Nybegynder
19. februar 2009 - 12:56 #3
Hva er det for en router eller acces point du har ?
Avatar billede miria Nybegynder
19. februar 2009 - 13:18 #4
SpeedStream 5100
Avatar billede larsenn Nybegynder
19. februar 2009 - 13:54 #5
Er du sikker på det er den der leverer dit trådløse internet

Men ellers så laver du det om i den gui som er tilhørende dit acces point eller router og der under dine indstillinger et sted er der noget med kanal indstillinger og den skal du ændre til en anden kanal
Avatar billede miria Nybegynder
19. februar 2009 - 14:35 #6
Nej, så hedder den nok Topcom, Sky@cer Pro WBP 654
Avatar billede CathrinePigen Nybegynder
01. marts 2009 - 15:06 #7
Noget kunne tyde på du sidder med en TDC Internet forbindelse.
De bruger Speedstream Modem´s også en router derefter.

Du kan ringe til Supporten, ved din udbyder og få dem til at skifte kanal på din router, eller hjælpe dig med at komme ind på den hvis ikke du kan finde din Manuel hvor det hele står i.