Avatar billede mikkelz Nybegynder
03. juli 2001 - 19:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvad synes i? nu også med den rigtige adresse

check hjemmesiden og find evt. fejl??
hvilken aldersgruppe henvender den sig til??

på forhånd tak!

http://www.metroforever.subnet.dk
Avatar billede husi Nybegynder
03. juli 2001 - 19:57 #1
det er en meget mørk side efter min mening..
men menuen er fed nok..

Man ved ik rigtig hvad det er så hvad med en lille intro på siden ??

Den henvender sig nok mest til unge folk som skal have gang i den!

7@13

:)
Avatar billede jpe Nybegynder
03. juli 2001 - 20:02 #2
Jeg kunne ikke umiddelbart finde nogle fejl, dog ser den lidt frontpage agtig ud.
Højre klik forbudt irreterende, og man kan stadig finde ud af hvad der står i kilden.
Aldersgruppen er ungdomklubber dvs. 12- 21 år
mvh Johan
Avatar billede dr-xray Nybegynder
03. juli 2001 - 20:09 #3
..HUSK at bruger VERDANA størrelse 2\' eller Tahoma Størrelse 2\'..

Fjern det der Forbyd højrerklik...

Det er
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">

Nooooo! :-)
Avatar billede dr-xray Nybegynder
03. juli 2001 - 20:09 #4
Husk nu ..:Der vil ALTID væe en måde at få fingrend i dine ting på.. Så forbyd højreklik er bare et lille vattet script uden nytte
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. juli 2001 - 20:35 #5
Burde de der cigarhylstre ikke lette låget til den modsatte side så de skubber opmærksomheden ind imod hvad der kommer i hovedsiden.

så mørk det nærmest er ubehageligt.

lidt usmart med undermenyer der bliver overskrevet når man klikker på et af undermeny punktet. jeg klikked på DJ -> mikkel  og nu skal der 2 klik til før jeg kan se en anden DJ.

hvorfor lave menyen på engelsk når resten af siden er på dansk? (Ja ok, lånte giffer :)

mer lys, mer fest, mer liv.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. juli 2001 - 20:36 #6
chart.dk bør centreres under menuen (eller smides væk).
Avatar billede mikkelz Nybegynder
04. juli 2001 - 12:23 #7
Den er ikke lavet i frontpage!!

hvilken farve skulle ellers være som baggrund??

Hvad med logoerne, skal der også laves noget med dem?
Avatar billede otis Nybegynder
04. juli 2001 - 12:25 #8
Det der højre klik holder ingen steder:

<!--No looking please-->

<script language=\"JavaScript\">
<!-- // Begin hiding from old browsers

// (Rightclick:) This section disables right click in MSIE and Netscape
function right(evnt) {
if (navigator.appName.toUpperCase().match(/NETSCAPE/) != null) {
if (evnt.which >= 2){
alert(\"Sorry this function is disabled, by ViewSource.dk\");
return false;
}
else
if (event.button>=2)
alert(\"Don\'t even think about it - Try to E-mail us before you take something from the site! Copyright © 2001 Metro\");
}
document.onmousedown=right;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
window.onmousedown=right;
// (Resize:) End rightclick disable section

// End hiding -->
</script>

<!--No looking please-->
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2001 - 12:38 #9
Det er da meget rart med sådan nogen højreklik scripts. De fortæller at:
  \"Hvis han tror det virker har han intet der er værd at grabbe.\"
Så behøver man ikke spilde tid på at kikke efter. :-))

mvh JakobA
Avatar billede 7th Praktikant
04. juli 2001 - 21:58 #10
Hvorfor er menuen skrevet på engelsk ???
Det passer slet ikke ind i krammet på siden...

Tja ikke meget har ændret sig siden sidst...
Hvilken aldersgruppe...hhmmm - jeg gætter på de 60 til 70 årige og op efter.

Hvorfor skal man være opmærksom på, at
\"alle priser er incl. transport!\"  ???
Mener du ikke excl. Hvis det er incl. så forstår jeg det sådan, at for de 250 pr. time tillægges der ikke noget for transporten.

Hhhmm designmæssigt ikke noget genialt...
5 @ 13...