Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2009 - 02:24 Der er 2 kommentarer

Sony laptop?

Jeg er på udkig efter en ny laptop.

Jeg er studerende og skal primært bruge min computer til skolebrug. Dvs. den skal være mobil, men samtidig er det min eneste computer .. så den skal også være god at skrive opgaver på!

Derudover vil jeg gerne bruge den til film, musik, surf, programmering, 3d og den slags... Hvad man nu laver :)

Vigtige ting for mig :
Batteritid
Mobilitet
Ydeevne
Design

I den rækkefølge :)

Well, jeg har kig på følgende laptop : http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri...

Det er en Sony Viaoz21WN/B ..
Nogen der har erfaringer med den? Eller med sony generelt?
Findes der en dockstation til den?

Alternativet er Denne Lenovo Thinkpad x200s .. den har bare ingen touchpad! Ellers havde jeg valgt den! ( http://www.laptops.dk/product_info.php?p...

Jeg håber nogen kan hjælpe :)

(prisen er underordnet)

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede 2970ernesto Nybegynder
18. februar 2009 - 04:47 #1
Hmm det bliver lidt svært at hjælpe da links'ene ikk virker xD
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2009 - 12:20 #2