Avatar billede olfert27 Nybegynder
03. juli 2001 - 18:49 Der er 29 kommentarer

@ - ??????????????????

Jeg er fanme ved at gå amok, min Frontpage vil ikke skrive snabel-A Hvordan fanden kan det være. Er der mon en speciel måde at gøre det på ????? HHEEEELLLLPPPPP
Avatar billede avlund Nybegynder
03. juli 2001 - 18:53 #1
Få dig en rigtig html/asp-editor i stedet for det bras.

http://www.macromedia.com/ultradev
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. juli 2001 - 18:54 #2
du skal inde i menuen finde den der hedder special-tegn og finde den derinde..
evt. skriv den et andet sted og kopier den derhen... ;)
Det er et træst problem den har
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 18:54 #3
Tryk CTRL+SHIFT+2
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 18:55 #4
Eller var det CTRL+Alt+2 eller CTRL+Alt+shift+2 ?
Du kan vel prøve dig lidt frem ;o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. juli 2001 - 18:58 #5
ctrl+alt+2 = @
men fungerer den i frontpage??
for probet er nemlig at altgr+2 laver \"ged\" :(
Avatar billede avlund Nybegynder
03. juli 2001 - 19:04 #6
Det er, som sagt, fordi Frontpage som program ikke kan tages seriøst af en person der vil lave en hjemmeside der bare er en lille smule stil over.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 19:07 #7
Dette er egentlig ganske enkelt. Dog har jeg set selv garvede it-lærer gå
op i indsæt --> Symbol --> @.

Hvis du har opgraderet fra FP97 til FP2000 har du nok prøvet at ville skrive
et \"@\" hvor du så som normalt trykkede ALT GR + 2 ... men hvad sker der?
Jo den ændre skriftstørrelsen.

I den nye version af FrontPage skal du trykke SHIFT + ALT GR + 2.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 19:09 #8
avlund >> UltraDev er engang lort, og kan da absolute ikke bruges til noget som helst.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. juli 2001 - 20:34 #9
Hmmm, jeg kan ikke rigtig forstå at så mange har det problem.
Alt Gr+2 har jeg da altid brugt i Frontpage uden problemer.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 20:38 #10
apollo69 >> I version 4.0 (2000) ændre det bare tekststørrelsen.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. juli 2001 - 20:55 #11
Jeg har FP2000 version 4.0.2.3821
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2001 - 21:38 #12
Okay, hvem veligeholder dine programmer?
Jeg har hørt rygter om at man kan downloade en patch der fjerner den \"fejl\".
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. juli 2001 - 21:56 #13
Jeg henter netop ikke mere end højst nødvendigt.
Måske er det derfor at min virker. :-)
Jeg har lidt dårlig erfaring med alle de opdateringer MS tilbyder.
Avatar billede avlund Nybegynder
03. juli 2001 - 23:56 #14
tommyf: hvad er dit sammenligningsgrundlag?

Forhåbentlig ikke Frontpage, jeg har ikke noget imod en reel diskussion, men gider ikke de der sjofelheder.

Ultradev er både nemt og kraftfuldt. Ellers kan du bruge Homesite, GoLive eller hvis det absolut skal være Microsoft så Visual Interdev.

Frontpage er ikke engang et alternativ, med mindre naturligvis at du ikke har bedre ting at bruge din tid på.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. juli 2001 - 00:23 #15
avlund>> Se lige hvad du selv skriver.
olfert spørger jo ikke om hvad for et program han skal bruge i stedet for.

Den her er lavet i Frontpage, og jeg mener da godt at jeg kan bruge det til noget: http://www.engen1.subnet.dk/eksperten/test/
Avatar billede avlund Nybegynder
04. juli 2001 - 01:16 #16
Jeg går ud fra, at du refererer til den der scrolling layer-effekt, hvor forfatteren (om det så er dig eller en anden, skal jeg ikke kunne sige) har lavet én stor side og så ellers bruger javascript til at hoppe til de forskellige \'breakpoints\' til siden.

Det er set før, og bestemt i andre programmer end Front-kage.
Avatar billede avlund Nybegynder
04. juli 2001 - 01:19 #17
- men historien på siden er bestemt underholdende. Hvis du siger, at Frontpage også har genereret dén, så vil jeg tage dit argument seriøst.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. juli 2001 - 01:22 #18
Jeg ved godt at det er set før. Og nej, Frontpage  har ikke genereret den. Du behøver ikke at spille dum.
Jeg mener bare ar frontpage KAN bruges til noget.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2001 - 12:55 #19
avlund >> Hvad mit sammenligningsgrundlag er? Efter at du postede 2 postulater om at FP var noget \"bras\" kunne jeg bare ikke lade være - det var da fuldstændig ubrugelig kommentar uden begrundelse.

Desuden tror jeg ikke du har sat dig ind i FP2000 den er faktisk ret god.
Avatar billede steen_e Nybegynder
09. juli 2001 - 15:18 #20
Hvis man holder <ALT GR> nede og trykker <2> i FrontPage laver den det tekststykke, man befinder sig i, til Heading 2. Ved at trykke på 1 laver man heading 1 og 3 laver heading 3. Det er ikke en bug, men en feature, idet man i USA ikke laver snabela med <ALT GR> og <2> men shift-2.

At featuren ikke er fjernet i den danske version af FrontPage er en fejl, og der er ikke noget at gøre ved det.

Løsning: Skriv et @ i notepad og paste det ind i FP.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juli 2001 - 16:05 #21
steen_e >> Det er da vist en gang ævl.
Siden hvornår har FP2000 ikke lavet et @ når man trykker Alt GR+Shift+2 ?
Avatar billede steen_e Nybegynder
09. juli 2001 - 16:06 #22
tommyf > Min FP laver ikke noget @ når man trykker alt gr+shift+2.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juli 2001 - 16:50 #23
Min FP2000 laver et @ hvis man trykker ALT GR+SHIFT+2.

Hvor mange af jer andre får et @ hvis I trykker ALT GR+SHIFT+2 i jeres version af FP2000????
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. juli 2001 - 16:52 #24
alt Gr + 2 giver @ hos mig.
Avatar billede anke Nybegynder
16. juli 2001 - 13:47 #25
De fleste af svarene er faktisk rigtige. For at lave et @ skal du bruge Ctrl+Alt+2. Forklaringen er at du kører med amerikansk tegnsæt og amerikanerne har ikke en Alt Gr knap på deres tastatur. Hvis du ændrer til dansk tegnsæt vil du kunne benytte Alt Gr+2 som i dine andre programmer
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
01. november 2001 - 18:50 #26
Du skal holde alt og 64 ned på samme tid

mvh
Kasper.bc
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2001 - 18:56 #27
Hvad faen sidder knappen 64?

Jeg vil anbefale at han (hvis han ikke bruger den smarte metode), holder alt nede mens han trykker 6 derefter 4 på det nummeriske tastatur.

Men brug da den logiske metode: ALT GR+SHIFT+2.
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
01. november 2001 - 19:44 #28
Du kan gå ind på denne hjmme side og se symboler

http://www.bbsinc.com/symbol.html
Avatar billede manon Nybegynder
15. januar 2002 - 12:51 #29
prøv at skrive \"alt gr + 2\"