Avatar billede slock Novice
17. februar 2009 - 15:36 Der er 1 løsning

Netgear FWG114P WDS til Apple Airport Extreme

Hej Eksperter,

Mit setup:

Internet-->Zyxel 660 router --> Netgear FWG114P  ----WIRELESS -----> Airport Expreme

Jeg har min trådløse forbindelse fint kørende fra Netgear'en.
De wireless settings ser sådan her ud:

Kanal: 10
Mode: g & b
Krypt: WPA2-PSK
            AES (som er det eneste man kan vælge)
Key life time: 5 minutes

Airporten er sat op til at udvide et eksisterende netværk.
Har valgt Netgears SSID som den selv fandt og tastet koden ind til krypteringen.
Så er problemet bare med hvad jeg skal vælge af kryptering på Airporten.
Vælger jeg ingen kryptering på begge kører det som smurt. Men hvis jeg vælger WPA2-PSK på Netgear og WPA/WPA2 Personal eller WPA2 Personal kan jeg ikke få hul igennem.
Hvordan hænger de to beskrivelser af krypteringen sammen.
Hvad kaldet Apple det som netgear kalder WPA2-PSK?

På forhånd tak!
Avatar billede slock Novice
18. marts 2009 - 22:48 #1
ingen svar, ingen løsning.. Tråd lukket!