Avatar billede alivedk Nybegynder
17. december 1999 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Java Menu Fejl

Jeg har fået makket en java script menu system sammen på www.se7en.dk .. Men det ser ud til at være buggy! Hvertifald siger både IE og NN at der er en fejl i scriptet!

Hvis du har et svar kan jeg kontaktes på kasper@writersbench.com .. Hygge!

A|iVe^
IRC Undernet!
Avatar billede mit Nybegynder
17. december 1999 - 13:58 #1
Fejler ikke herfra - IE5
Avatar billede s Nybegynder
17. december 1999 - 23:56 #2
Heller ikke herfra - også IE5
Avatar billede hatecaps Nybegynder
22. december 1999 - 00:44 #3
umiddelbart vil jeg mene at der mangler jnoget i onmouseover="if(MSFPhover) document['MSFPnav01'].src=MSFPnav01h.src; window.status='Om Se7en Webdesign'; return true;"

prøv at sætte { } omkring de statements der skal udføres hvis betingelsen er opfyldt. Dette er ikke bare god programmør-politik, det er også nødvendigt hos nogle browserer
Avatar billede christian-s Nybegynder
29. december 1999 - 22:25 #4
Scriptet fejler heller ikke noget herfra... IE5