Avatar billede rince Nybegynder
17. februar 2009 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Problemer med flytning af domæne

Jeg har indtil nu kørt mine hjemmeside hos Unoeuro.com - men er her på det sidste begyndt at få rigtigt mange problemer med dem.

Det blev til sidst for meget og jeg har nu fået flyttet alle mine domæner over til en anden udbyder, bortset fra mit .com domæne.

Min nye udbyder siger at Unoeuro ikke vil godkende overflytningen, og når jeg skriver til Unoeuro's support for at høre hvad der sker så svarer de ikke.
De har desværre ingen telefonsupport, så jeg er lidt blank ift. hvad dælen man gør i denne situation.

Jeg har ventet på unoeuro's accept i en uge nu - og er efterhånden ved at være lidt træt af at de ikke engang gider svare på mine beskeder til dem.

Hvis det havde været et dk, domæne så havde jeg jo haft dk-hostmater jeg kunne skrive til - men jeg har ingen ide om hvad man gør når det er et .com domæne.

Så jeg vil høre om der skulle være nogen herinde der har en ide til hvad man kunne gøre?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2009 - 12:46 #1
Der er ikke så meget andet end at vente - Det er unoeuro der skal godkende en flytning, normalt tager det mellem 8 dage til mange mange uger.

Hvis man har betalt udbyderne så plejer de ikke at have nogen problemer med, at godkende flytningen.

Så jeg ville prøve at tage fat i unoeuro, dem har jeg også og som regel svarer de ret hurtig.
Avatar billede rince Nybegynder
17. februar 2009 - 12:49 #2
Som sagt så har jeg skrevet adskillige gange til Unoeuro men har ikke fået noget svar.

Det hele er betalt, og min nye udbyder siger at det eneste der mangler er en godkendelse fra unoeuro - som så aldrig kommer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2009 - 12:53 #3
Prøv at ringe til wannafind som ejer unoeuro :)
Avatar billede rince Nybegynder
28. april 2012 - 06:59 #4
Kom med et svar så kan vi lukke denne :)