Avatar billede djgreg Nybegynder
16. februar 2009 - 10:54 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Jeg skal købe en ekstern harddisk

Hej

Jeg skal købe en ekstern harddisk. Prisen skal helst ligge fra 400-700 kr. og den skal gerne have mindst 500 GB (eller cirka deromkring). Det er også vigtigt at den ikke fylder for meget, da jeg gerne vil kunne tage den med mig uden for store problemer. Den må gerne kunne købes hos Pixmania, da jeg har penge til gode hos dem. Kan I sende nogle links til de eksterne harddiske, som I synes er bedst inden for disse kriterier?
Jeg deler gerne pointene mellem dem som kommer med et svar inden kl. 20:00 i aften.

På forhånd tak.

André Rothschild
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 11:28 #1
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 12:09 #2
Den imødekommer ikke helt dine krav, men næsten. Jeg bruger selv et par stykker fra den serie fra WD og de fungerer fremragende. Små og praktiske og uden extern strømforsyning. De er lidt dyre i forhold til flere andre mærker, men jeg syntes merprisen er godt givet ud i forhold til dit ønske om ikke at fylde ret meget i forhold til kapacitet. Et eksempel på en 400 GB til 714 kr., men klikker du op i listen finder du hele deres serie hos Pixmania.

http://www.pixmania.com/dk/dk/1737032/art/western-digital/ekstern-barbar-harddisk-m.html
Avatar billede djgreg Nybegynder
16. februar 2009 - 21:01 #3
Tak for de 2 gode forslag. Det vil jeg tage til efterretning :)
Avatar billede djgreg Nybegynder
16. februar 2009 - 21:02 #4
Hmm... I må gerne lægge svar? Ellers tror jeg ikke jeg kan give jer point.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2009 - 07:30 #5
ok
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2009 - 09:14 #6
Ok, har du valgt din disk?
Avatar billede djgreg Nybegynder
17. februar 2009 - 09:36 #7
Ja, det har jeg. Og jeg kan sige, at jeg ikke har valgt nogle af jeres 2, men jeg brugte dem som inspiration, til at indse at jeg har brug for noget på et højere niveau, og som derfor også er dyrere. Jeg har valgt en med 1 tb, som kan afspille medierne fra en skærm på selve harddisken. Da det stort set kun er musik, film og billeder jeg lægger over finder jeg det meget nyttigt. Den kommer så også til at koste mig 1800 kr., hvilke er langt mere end hvad jeg havde tænkt mig at bruge, men så håber jeg også den er det værd.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2009 - 11:23 #8
gider du smide en link på her til den.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2009 - 13:29 #10
tak