Avatar billede tobiasn Nybegynder
15. februar 2009 - 15:13 Der er 6 kommentarer

Hjælp - driver til Acer aspire 3684wxmi

Hej Experter ,

Jeg har et problem, jeg har formateret min anden computer, som er Acer aspire 3684wxmi ..

jeg kan ikke finde den cd med driver som fulgte med, hvilket jeg havde glemt da jeg gik igang..

Mit problem er nu, at jeg har formateret og installeret windows XP , men intet fungere jo optimalt, kan b.la ikke komme på nettet, heller ikke med kabel, og lyden er gone..
Alt i computeren er som da den blev erhvervet , kan nogle hjælpe mig med hvad jeg gør ? :(

Håber på hjælp

Tobias
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 15:20 #1
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

se om du kan finde chipset og andre relevante drivere derfra
Avatar billede tobiasn Nybegynder
15. februar 2009 - 15:23 #2
det eneste jeg kan finde der er 3680 og 3690..

Er det noget du kan anbefale jeg prøver ?
Avatar billede tobiasn Nybegynder
15. februar 2009 - 15:23 #3
Arg, burde havde været kommentar og ikke svar..
Avatar billede tobiasn Nybegynder
15. februar 2009 - 17:17 #5
Desværre er den heller ikke at finde der :/ ...
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 19:45 #6
Så syntes jeg, du skal kontakte Acers support.
Da jeg selv har en ACER-pc er min erfaring, at de er flinke til at hjælpe