Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:41 Der er 17 kommentarer

hjælp til counter strike source & wow

hej jeg har tænkt mig og købe en ny bærbar og ville lige hører hvor mange ram og hvor stor hardisk og ghz,og hva grafik kort har kigget lidt på en COMPAQ BÆRBAR PC PRESARIO CQ60-200EO
men er ikke sikker på den kan trække det

plzz hjælp hurtigt(; !!
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 16:04 #1
Den kan sagtens trække de 2 spil. Det er jo ikke de mest krævende. tilgengæld skal du nok ikke regne med at spille GTA4, crysis osv :)

Jeg ville nok kigge på hvad jeg fik for de samme priser hos zepto, men det er nok bare en smags sag. Ved ihvertfald at du kan få en rigtig god gamer til 1000-2000 kr mere.
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 16:06 #2
forresten, drop vista hvis du køber den ;) ingen grund til at spilde resourcer på det der mac-wannabe look.
Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 16:32 #3
er den også hurtig nok på nettet`? (;
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 16:35 #4
Glem alt om CS Source på den maskine. Ikke engang 1.6 vil kunne køre ok på den...

Wow vil kunne køre, men grafikken vil ikke være det pæneste!!! Hvis Wrath og the Lichking er inde - glem det!!!

Gå efter Core2Duo cpu på min. 2 GHz
2 Gb ram
Dedikeret grafikkort (seperat grafikkort med egen ram - min. 256 Mb)
7200 rpm harddisk

Resten af maskinen er op til dig selv..
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 16:36 #5
Jeg ville nok kigge på hvad jeg fik for de samme priser hos zepto, men det er nok bare en smags sag. Ved ihvertfald at du kan få en rigtig god gamer til 1000-2000 kr mere.

Man kan ikke få en god gamer notebook for 5-6000 kr...
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 16:46 #6
nej du har ret i at du ikke kan få en til 6000..men skrev også 1-2000 mere..man kan få en fin en til 6999.-
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 16:48 #7
Glem alt om CS Source på den maskine. Ikke engang 1.6 vil kunne køre ok på den...

hmm...har måske researchet ordenligt..men source er da et halvgammelt spil, så gik ud fra det ville køre ok. Det vil 1,6 ihvertfald..det kan køres på en t21 hvis det skulle være :P

Mht wow er det jo meget relativt at svare på. Selvfølgeligt kan man ikke i max opsætning, men det var jo også bare spørgs,ålet om det kører og det vil jeg mene det gør i en fornuftig opsætning. WotLK kræver ikke mere end det gamle wow gjorde. tværtimod-
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 16:58 #8
her er recommended hardware til cs source:
Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

processoren halter måske lidt bagud, men minimum requirements er en 1,2 ghz. så det bør køre fornuftigt alligevel.
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 17:01 #9
"er den også hurtig nok på nettet`? (;"

Definer køre på nettet?

Hvis du mener surfe, chatte og hente fra nettet er der ingen problemer. Flaskehalsen her er nok nærmere din internetforbindelse.
Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 20:03 #10
så den kan godt køre source?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 20:07 #11
#10så den kan godt køre source?

Ja, med ALT på low, så kører det.

#8 Ja, men det holder bare ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 20:08 #12
Dvs. det kan køre, bare ikke ret godt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 20:09 #13
#6 - den maskine spørger kigger på koster 3995...
Intel Onboard grafik er altså noget l... til 3D grafik...
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 21:51 #14
jeg beklager. havde overset at der var tale om et onboard grfkort.

Jeg holder med #12

denne computer er udelukkende til at surfe, spille musik og se film på. glem alt om en fed spiloplevelse ihvertfald!
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 21:52 #15
men den koster altså 4999 ;)
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. februar 2009 - 01:28 #17
Ok det var vi så ikke. jeg lavede en hurtig google og kom frem til en anden pris.
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/321957-321957-3329742-89318-89318-3837670-3892403.html
Men ok godt nu er vi enige om 3999.-