Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opsætte mit IP-cam ..Hjæællp

Jeg har en trådløs router (level one WBR 6001) og et ip-camera (Linksys WVC 200) og jeg kan ikke se det ip-camera nogen steder, hvis jeg indtaster caméts ip adresse og port bliver jeg bedt om et password, men jeg har undladt password ...mest for i starten at se det virke...nogen der kan hjælpe?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. februar 2009 - 14:26 #1
har du prøvet [enter] som password?
Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:34 #2
du skal finde pakken til dit ip-cam der skulle det gerne stå på.
God fornøjelse (;
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 14:51 #3
Har prøvet "ENTER" det gør ingen forskel og har været i min router og åbne for porten også ...intet virker
Avatar billede poulvp Praktikant
15. marts 2009 - 14:53 #4
hmmm ingen forslag lukker spørgsmålet og prøver igen