Avatar billede radiohead Nybegynder
15. februar 2009 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.net afvikler langsomt lokalt

Ved ikke helt om det et korrekt kategori, men jeg mistænker iis for problemet.

Mine websites(fra Visual Web Developer) er begyndt at afvikle urimeligt langsomt. Det er begyndt efter jeg fik mig en ny comp(note:med 64bit Vista - og selvf 64bit visual web dev.)

Det er ikke kun når der foretages databasekald. Billeder og javascript køres også meget langsomt. f.eks tager det omkring et minut før alle ikoner er loadet i en simpel text-editor.

Nogen der kender til problemet, og har en løsning.. For det bliver dælme hurtigt en tidsmæssig belastning.
Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:36 #1
det kan være fordi din nye com ikk har særlig mange ghz så den skal tænke ekstra hurtigt og måske fordi der er for mange bannere på de sider du kigger på? (;

håber du kan bruge det jeg lige skrev  q;
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. februar 2009 - 15:32 #2
svarkvalitet = 0

:)
Avatar billede radiohead Nybegynder
25. februar 2009 - 15:54 #3
anyone?
Avatar billede radiohead Nybegynder
22. april 2009 - 15:01 #4
Sker kun i firefox fandt jeg ud af, men det er vist også på tide at lukke.