Avatar billede 2c Nybegynder
15. februar 2009 - 00:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny motions side -> perfmon.dk

Hej,

Jeg har lavet en løbe/cykle side. Man kan opmåle ruter, indtaste tider, og se statistik over sig selv og andre brugere af sitet. Siden er her:

http://www.perfmon.dk eller
http://www.performancemonitor.dk

Jeg vil gerne høre hvad i syntes om det, samt feedback på funktionaliteten. Er det forvirrende? Eller nemt at navigere rundt i?
Avatar billede stagedk Nybegynder
15. februar 2009 - 00:55 #1
Enkelt og lækkert. ingen andre kommentare.
dit design er overskueligt, og brugerfladen er nem at finde rundt i 5/5 stjerner herfra :)
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
15. februar 2009 - 06:32 #2
Umiddelbart nemt at gå til.

En super feature kunne være hvis er var mulighed for at uploade data fra eksterne enheder. pulsure, GPS ure osv osv.

Rydahl
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 11:04 #3
Metatags mangler, og title-teksterne bør være individuelle for hver enkelt side.

Graferne på forsiden er for små / gnidrede. Man kan ikke se, hvad der vises.

Men fint site og en god kortfunktion

  // Steeven
Avatar billede 2c Nybegynder
15. februar 2009 - 13:11 #4
Mange tak for jeres kommentarer alle sammen. I må meget gerne ligge et svar.

Jeg lader dog lige spørgsmålet stå åbent nogen dage endnu, hvis der er andre der har lyst til at give noget feedback.
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
15. februar 2009 - 14:06 #5
samler ikke på point :)
Avatar billede 2c Nybegynder
15. februar 2009 - 15:07 #6
Ok.

Steeven: Hvorfor bør title være individuelt på hver side? Er det pga søgemaskiner? Eller bare pga almindelig brugervenlighed?
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 16:52 #7
Begge dele.

Det med søgemaskineoptimering er der jo altid diskussion om, men mine erfaringer siger mig, at title-teksterne har en vis indflydelse.
Desuden beder fx Google selv om, at hver enkelt side har individuelle title- og meta-tags. Hvis man tilmelder sit site til Google som webmaster, så kan man jo se lidt om Googles gennemgang af sit site. Og her markeres det som fejl, der bør rettes, når title- og meta-tags er ens.

  // Steeven
Avatar billede redhack Nybegynder
18. februar 2009 - 13:30 #8
Title tags har meget at sige når der snakkes om søgemaskineoptimering. :-) Samme gælder H# tags, alt tags og link opbygningen på din side. Hvis du gerne vil have din side til at ranke godt på fx "Performance monitor" bør du nok læse lidt mere om hvordan man bedst optimere sine hjemmesider. jeg har et par gode artikler om det på min hjemmeside http://billig-seo.dk/pages/artikler/grundlaeggende-seo-optimering.php om seo optimering, og eller så prøv at søg på Google efter "søgemaskineoptimering artikler". Der er rigtig mange gode råd.
Avatar billede 2c Nybegynder
18. februar 2009 - 13:37 #9
Det vil jeg gøre. Du smider også bare et svar redhack.
stagedk: Du må også geren skrive et svar.
Avatar billede 2c Nybegynder
24. februar 2009 - 15:40 #10
Ok, så måtte jeg hellere lukke. Kun en havde givet svar, så han fik point :-)