Avatar billede eromaster Nybegynder
14. februar 2009 - 08:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ram opgradering af Dell Inspiron 6400

Jeg har en lidt ældre Dell Inspiron 6400 med 1GB ram, som jeg ønsker at opgradere.

Jeg har fundet ud af at det er "DDR2-667, SODIMM 200 pins" der skal i den og jeg vil sådanset helst have 2x 2GB i den - altså 4GB ialt. Derfor har jeg læst lidt omkring om der er et maximum for hvor meget man kan putte i den - uden held dog?

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af om jeg kan putte 4GB i den eller om jeg må "nøjes" med 2GB.
Avatar billede eromaster Nybegynder
14. februar 2009 - 09:12 #1
Dammit!
Avatar billede eromaster Nybegynder
14. februar 2009 - 09:14 #2